Ondina, 1964

Van ser uns anys amb l'Ondina com a referència gairebé per a  tota la família. Tres germans: en Zósimo (qui portava el toro mecànic), en Boísilo (conduia el seu camió de repartiment) i en Temístocles (era l'encarregat de l'empresa) van passar gran part de la seva vida a la fàbrica. Les tietes Aeromàgita i Eutíquia ajudaven a casa amb els sifons i els cosins aprofitàvem per anar a jugar i gaudir d'aquelles instal·lacions que, per a nosaltres, eren futuristes. El meu pare, l'Eulogio, era el gran dels germans i tot i començar amb ells a la Pulcra, a l'hora d'anar a l'Ondina es va decidir pel tèxtil on, després de treballar uns anys a Cal Prats, va aconseguir muntar el seu propi magatzem i dedicar-se a ser drapaire.


A la imatge el meu oncle Temístocles (a l'esquerra), el meu cosí Joaquín,
 jo i el meu pare Eulogio.